2012 m. sausio 2 d., pirmadienis

Old but new (DAY 50)


Jaučiu, kad atradau naują mylimą kvapą. Aš esu toks žmogus, kuris negali pirkti kvepalų spontaniškai, aš niekada neįsigysiu pirmų užuostų kvepalų, kuriuos išbandžiau tik kartą. Dažniausiai aš kelis kartus eisiu į kosmetikos parduotuvę, išbandysiu man kritusius į akį kvepalus ir likusią dienos dalį vis bandysiu pajausti, ar man jie tikrai patinka. Šis procesas gali užtrukti ir pusę metų, nes aš dažniausiai nemėgstu kvepintis vis skirtingais kvepalais, nebent jie labai atsibosta, todėl laukiu kol jie pasibaigs ir tada perku naujus. Bet ieškoti naujų kvepalų kaip jau supratote pradedu daug anksčiau. Tad jaučiu, kad kiti kvepalai, kuriuos pirksiu ir bus dabar jau nusižiūrėti Calvin Klein - Euphoria. Taip, kiek aš suprantu jie jau labai seniai visiems žinomi ir populiarūs, bet aš kažkodėl su jais nebuvau susidūrus iki šios vasaros. Kažkaip būdama JAV sumasčiau jais pasikvepinti ir nuo tada negalėjau jų pamiršti, bet jau buvau suplanavus įsigyti kitus kvepalus, tad šie kažkaip liko už borto. O dabar prieš kelias dienas apsipirkinėjant Kristianoje, mums įdėjo būtent šių kvepalų mėginukus ir aš vėl prisiminiau kaip man jie patiko. Taigi dabar jie garantuotai atsidūrė mano ateities kvepalų sąraše.


P.S. Jau pusė kelio nuėjau, jaučiu, kad pripratau rašyti kiekvieną dieną. :)

Komentarų nėra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...