2012 m. vasario 10 d., penktadienis

I want that (DAY 89)


Visai neseniai rašiau apie kitus kvepalus, kurie mane pavergė, bet prieš savaitę ieškant draugei dovanos užtikau ir šiuos Chanel Coco Mademoiselle. Taigi kaip galima suprast į mano norimų kvepalų sąrašą įsirašė dar vieni. Iš tikrųjų daug Chanel kvepalų, mano nuomone, turi kažkokį vieną panašų prieskonį ( nežinau kaip kitaip pavadint), kuris turbūt mane ir traukia :)). Dabar jau pati nebežinau, kurių kvepalų labiau norėčiau jei dabar turėčiau pasirinkt. O kas baisiausia, tai turbūt tai, kad iki to laiko kai pirksiu naujus kvepalus, atsiras dar kitų mane sugundžiusių. Bet aš vistiek esu pasiryžus pabaigti turimus, o jų dar liko nemažai, ir tik tada spręst, kuriuos išsirinkti. Tačiau, manau iki tol, bus dar daug kitų panašių įrašų.

1 komentaras:

l'artichaut rašė...

Smells so great!

love,dominique

www.artichaut.me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...