2012 m. vasario 16 d., ketvirtadienis

New candle (DAY 95)


Šiandien nusipirkau šią YANKEE CANDLE žvakę. Nuo ankstesnės mano minėtos, ši skirias tuo, kad nėra labai saldaus kvapo, turbūt galima sakyti, kad yra gaivesnė ir primena vasarą. Kadangi šilti orai yra tai, ko dabar trokštu, ši žvakė man labai tinkama :). Beje, dabar visom YANKEE CANDLE žvakėms 30% nuolaida, tai dar vienas pliusas.

Šiandien labai maloniai pasivaikščiojau su mama ir radau dar vieną daiktą, kurį įsirašiau į WISHLIST'Ą. Žodžiu, mano norai beribiai. ;)

2 komentarai:

Deimantė rašė...

Aš irgi turiu šitokią žvakę, mano taip kveeepia, kad ilgiau paosčius galvą pradeda skaudėti. Bet šiaip jos man patinka:))

Rūta rašė...

Aha, jų stiprus kvapas, bet turbūt kitaip nepasklistų po namus ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...