2012 m. vasario 18 d., šeštadienis

For friends (DAY 97)

Šiandien bendraujant su draugėmis supratau, kad esu visiška filmų fanatikė, man rodos aš jų jau per daug esu prisižiūrėjus :). Nes kai pradėjom kalbėti apie gerus filmus, aš vis vardijau ir vardijau ir jau pati nebesusiskaičiavau kiek esu peržiūrėjus. Na bet ne čia esmė. Pažadėjau jom, kad įkelsiu šitą youtube vaizdelį, nes pasakojau jom apie jį. Man jis pasirodė juokingas, bet kartu ir mielas, o jos sakė vistiek jo neras pačios.

Trumpai įžanga. Aktorė Kristen Bell yra tiesiog įsimylėjus gyvūnus tinginius (angliškai sloth) ir papasakojo kaip jos vaikinas gimtadienio proga jai padarė staigmeną. Jos reakcija - nereali.




Ir šiaip dievinu The Ellen Show. :)

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...