2012 m. balandžio 1 d., sekmadienis

March favourites (DAY 132)


Vasario mėgstamiausius buvau praleidus, bet kadangi kovas buvo šiek tiek ilgesnis, nusprendžiau vėl pasidalinti praėjusio mėnesio favoritais. Kategorijos turbūt nebus visos tos pačios kaip sausio mėnesio mėgstamiausiuose, nes pvz. jokio filmo net negalėčiau išskirt. Šiaip jei teko skaityt mano blogą, manau dėl daugelio dalykų nenustebsit ;).

1. Mėgstamiausia kosmetikos priemonė kovą - MAC paint pot in bare study, be šių kreminių šešėlių/šešėlių pagrindo nebūčiau išgyvenus praktiškai nei dienos, labai paprasta naudoti, kai kažkur skubėdavau ši priemonė būdavo išsigelbėjimas.

2. Mėgstamiausia plaukų priežiūros priemonė - aišku, kad Moroccanoil, jau rašiau apie šį daiktą, kol kas nesu nusivylusi ir nenustoju naudoti.

3. Mėgstamiausi kvepalai - Chanel Coco Mademoiselle, neseniai įsigijau jų mažą kiekį, bet jau dabar žinau, kad naudosiu kol pabaigsiu ir juos pamilau iš pirmo kvapo :)

4. Mėgstamiausias serialas - Pretty Little Liars, buvau baisai pasinešus ant jo, nes sezono finalas žadėjo atskleist didelę paslaptį , bet atvirai kalbant nusivyliau, visgi iki tol visą kovą buvau apsėsta šiuo serialu :)


5. Mėgstamiausia daina - Foster the People - Pumped Up Kicks, neabejoju, kad žinot, bet aš kaip visad pamėgstu tokias dainas tik vėliau :)



6. Mėgstamiausias maistas - sausi pusryčiai :)), buvo išsigelbėjimas kai skubėdavau rytais ir reikėdavo kažko greit užkąsti, be to ir skanu. Pridėsiu dar braškes, kurių šiaip niekada per daug nemėgau, bet kovą labai pamilau :).

7. Mėgstamiausia internetinė parduotuvė - asos.com, kovo mėnesį užsukdavau beveik kiekvieną dieną, kažkas jau negerai buvo pasidarę :).
8. Mėgstamiausia vieta - Debut Cafe- nerealiai skanus maistas, jauki aplinka ir visada gera pasėdėt su draugėm ar draugais :).

9. Ir galiausiai mėsgtamiausias aksesuaras - mano MK laikrodis, kurio turbūt gyvenime nenusiimsiu (turiu omeny dar labai ilgai :)) ir galėčiau traukt į mėgstamiausiųjų sąrašą kiekvieną kartą.







P.S. Dauguma nuotraukų ne mano, tiesiog įkeliu, kad būtų geriau įsivaizduoti ;)

Komentarų nėra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...