2012 m. balandžio 5 d., ketvirtadienis

Hunger Games (DAY 134)


Taigi vakar buvau išankstinėje Hunger Games (Bado žaidynės) filmo premjeroje. Šiek tiek norėjau pasidalinti savo nuomone apie šį filmą :). Beje, apie knygą, pagal kurią buvo pastatytas šis filmas rašiau čia.

Taigi į filmą ėjau žinodama visą scenarijų ir net kas bus tolimesniuose filmuose, nes esu perskaičius visas trilogijos dalis, tačiau mano draugas knygos nebuvo skaitęs ir apskritai nenutuokė, į kokį filmą aš jį tempiuosi, tad galėsiu pasidalinti ir jo, kaip neskaičiusio knygos, nuomone.

Mano nuomone, filmas buvo labai labai geras, nors truko dvi su puse valandos, man jis nei kiek neprailgo. Ir iš tikrųjų, tai vienas iš retesnių atvejų kai filmas taip tiksliai atitiko knygos istoriją (na galbūt todėl, kad filmo scenarijų rašė pati knygos autorė), bet žinoma visko parodyti nėra įmanoma, todėl knygai visada teikčiau pirmenybę. Visgi, kalbant iš neskaičiusiojo perspektyvos pastebėjau, kad kai kurios istorijos detalės nebuvo paminėtos, tarsi žiūrovas tai jau turėjo žinoti, todėl iš karto jaučiau atsakomybę draugui trumpai komentuoti kai kurias scenas. Tad nežinau, ar taip tik man atrodė, bet pasirodė, kad neskaičiusieji knygos galėjo būti šiek tiek nuskriausti. Bet galbūt žinodama visas detales aš per daug pergyvenau, kad draugas ne viską supras, nors nemanau, kad esminiai dalykai filme buvo praleisti ir tikrai nesakau, kad nuėję žiūrėti filmo jo nesuprasite jei nebūsite skaitę knygos. Tuo labiau, kad mano draugui filmas patiko ir manau eisim ir į antrą ir į trečią dalis.

Beje, žmonių buvo labai daug, gal dėl to, kad bilietams buvo nuolaida, o gal iš tikrųjų daug kas skaitė šią knygą, nors iš pažįstamų nei vieno nežinau, kas būtų ją skaitęs. Filmo turinio aš tikrai nepasakosiu, nes daug kur jis trumpai aptariamas (pvz čia), bet tikrai patariu nueiti, nemanau, kad pasigailėsit, nes ir aktoriai pakankamai atitiko mano įsivaizduojamus personažus. Ir taip pat, norėjau pasakyt, kad filmas tikrai nevaikiškas (nors dauguma skaitančiųjų - jaunimas) ir tikrai nenuvalkiotas :).

Žodžiu, dabar lauksiu kelis mėnesius, kol išeis dvd ir tikrai dar peržiūrėsiu ne kartą :).

Premjera rytoj. Jei pažiūrėsite, būtinai parašykit savo nuomonę ;).

4 komentarai:

Miaau rašė...

Ačiū kad parašiai apie filmą, žadu eiti ir aš tik galvojau ar geras bus:)
-------------------------
Mericameidaa@blogspot.com

Rūta rašė...

Na aš tai tikrai nenusivyliau, beveik garantuoju, kad patiks ir tau ;)

Asta rašė...

Šiandien pažiūrėjau jį. Laaaabai patiko! Tikrai įstrigo atmintyje kaip geras filmas. Tačiau nemažai dalykų klausinėjau draugės, kuri skaitė knygas, nes kai ko nesupratau. Džiaugiuosi, kad vietoj Amerikietiško pyrago nuėjau į šį filmą :>.

Avietė rašė...

Pritariu, man jis taip pat patiko, turi šarmo, užkabino :D
---
sekimas už sekimą
youngbloodinme.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...