2012 m. kovo 30 d., penktadienis

Clarisonic Mia after three months (DAY 131)

Kadangi jau praėjo visi trys mėnesiai kaip naudoju šį prietaisą, apie kurį kalbėjau viename iš praeitų įrašų, norėjau trumpai pasidalinti savo nuomone apie jau dabar jo sukeltus pokyčius. Aname įraše, kurį rašiau po maždaug mėnesio Clarisonic Mia naudojimo, aš minėjau, kad nors ir jaučiau šiokius tokius pokyčius, visi aprašymai teigia, kad labai ryškūs rezultatai turėtų pasirodyti po kelių mėnesių.

Taigi po kelių mėnesių.... aš nuoširdžiausiai galiu pasakyti, kad šis daiktas tapo neatsiejama kiekvienos dienos veido priežiūros dalimi ir rezultatai bent jau man yra neįtikėtini! Dabar mano veido oda yra geriausios būklės per tiek laiko kiek tik galiu atsiminti :). Ji švelni kaip šilkas, visi makiažo pagrindai tepasi kaip svajonė. Nežinau ar tai tikrai būtent Clarisonic Mia nuopelnas, bet kadangi per visą šį laiką kasdieninėje veido priežiūroje nieko nekeičiau išskyrus šio prietaiso naudojimą, galiu manyti, kad būtent jis pakeitė viską iš esmės. Ir nors baisu tuo džiaugtis viešai, nes nesinori prisišnekėt ir kitą rytą atsibust su vėl ne kokia veido oda , (dėl to laukiau kelias dienas), bet vistiek noriu pagirt ši daiktą, nes be jo turbūt nebegalėčiau jaustis taip gerai ir eit taip ramiai miegoti, žinodama, kad neturiu jokių makiažo likučių ant savo veido.

Taigi, nežinau ir nepažadu, kad rezultatai visiems turi būti vienodi, bet aš buvau kantri, naudojau ir naudoju ištikimai jį kiekvieną dieną ir pagaliau nejaučiu diskomforto būdama be jokių pudrų.

Bet pakartosiu tą patį, ką kartojau aname įraše: jei visų pudrų ir kitų makiažo priemonių nenaudojate labai dažnai, nemanau, kad šis daiktas yra mirtinai reikalingas, nes visgi jis kainuoja nemažai ir galbūt galima tuos pinigus panaudoti kur nors kitur, bet jei esate tokia kaip aš ir ieškote tikrai kažko efektyvaus veido priežiūrai, tai rekomenduoju Clarisonic Mia kaip geriausią sprendimo būdą.

Komentarų nėra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...