2011 m. lapkričio 18 d., penktadienis

My skin care (DAY 5)

Naudojant nemažai makiažo svarbu rūpintis veido oda. Kažkodėl anksčiau atrodė, kad veido oda priklauso nuo genų ir jokie produktai nepadės. Manau neklydau dėl genų ir tame tiesos turbūt yra, bet klydau dėl to, kad niekas negali padėt mano odai atrodyti geriau. Visgi be galo svarbu gerai nuvalyti makiažą vakare ir naudoti drėkinančius veido kremus. Teko matyti žmonių, kurie turi be proto daug veido priežiūros priemonių ir vakarinis odos priežiūros ritualas jiem užtrunka mažiausiai valandą. Na aš kol kas nesu tiek pasistūmėjusi (tik tikiuosi gauti Clarisonic mia, kurį minėjau ankstesniame įraše). Šiuo metu mano svarbiausios veido priežiūros priemonės yra šios:


Iš eilės: BIODERMA Sebium Purifying Foaming Gel, BIODERMA Sensibo H2O, Clinique dramatically different moisturizing lotion.

Kaip aš jas naudoju vakare:


Step one: nusivalau makiažą BIODERMA valomuoju vandeniu


Step two: nuplaunu veidą BIODERMA putojančiu prausikliu geliu


Step three: ištepu veida Clinique drėkinančiu kremu

Taigi tokia mano veido priežiūros rutina. Kalbant apie priemones, BIODERMA prekes atradau visai neseniai, tačiau pamilau nuo pat pirmo naudojimo. Tikrai jaučias, kad jos natūralios ir mano veido odai tik padės, o ne pakenks. Clinique kremas tarnauja man kur kas seniau. Esu juo labai patenkinta, bet baigus naudoti jo atsargas planuoju išbandyti kokį kitą. Jei turite rekomendacijų ( nors skaitytojų ir praktiškai neturiu, bet naiviai tikiuos ;)) pasidalinkite.

Iki ryt ;)

P.S. Ryt pasistengsiu parašyti įrašą nesusijusį su kosmetika ;)

Komentarų nėra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...