2011 m. lapkričio 15 d., antradienis

Lips are so important (DAY 2)

Taigi taigi šiandien norėjau pakalbėti apie tai kaip dar visai prieš metus mano makiažo žinios buvo nieko vertos, nesakau, kad ir dabar labai gerai viską išmanau, bet manau pasistūmėjau į priekį. Taigi, kaip minėjau, prieš metus lūpų dažymas man atrodė absoliučiai nesvarbi makiažo dalis. Man vis atrodė, kad lūpdažiai - vyresnio amžiaus moterų dalykas, bet tikrai ne mano. Tuo labiau atrasti tinkamą spalvą, kuri neatrodytų kvailai ant manęs tiesiog atrodė neįmanoma. Be viso to aš visada maniau, kad lūpų neverta dažytis ( na nebent blizgesiu) , nes juk vistiek ant lūpų spalva ilgai neišliks , o tuo labiau būnant universitete, laiko bėgti iki veidrodžio ir iš naujo dažytis nebūdavo. Tačiau šių metų pražioje viskas pasikeitė. Tam tikri dalykai lėmė tai, kad pradėjau domėtis kosmetika ir ją kaupti. Nuo tada retai kada išeinu nepasidažius lūpų. Tiesiog pagaliau supratau, kad svarbiausia nebijoti bandyti įvairius atspalvius, ieškoti ir surasti sau tinkamiausius ir tada nebereikės bijoti, kad atrodysiu juokingai. Taigi nusprendžiau parodyti tris skirtingus spalvų lūpdažius, kurie man padeda išsiversti bet kurioje situacijoje.


Iš eilės: Revlon "Soft Nude", Too Faced "Centerfold", Lancome "All done up"




Štai kaip atrodo šios spalvos ant mano rankos. Iš eilės: Revlon "Soft Nude", Too Faced "Centerfold", Lancome "All done up"




Revlon "Soft Nude" ant lūpų




Too Faced "Centerfold" ant lūpų




Lancome "All done up" ant lūpų

Taigi visi šie lūpų dažai ant mano lūpų laikosi tikrai ilgai ( baimės nugalėtos, netgi nereik bėgiot ir dažytis iš naujo yeej man :)). Labiausiai mėgstu juos kartu su skirtingais lūpų blizgesiais ant viršaus. Efektas garantuotas ;). Bet apie blizgesius kada nors vėliau.

Beliko vienas ( o gal ir du ;)) daikčiukai, kuriais norėjau pasidalinti. Tai nuostabiausi ir mieliausiai atrodantys EOS lūpų balzamai, kurie man dabar laaabai reikalingi, nes pastaruoju metu mano lūpos ne kokioj stadijoj. Šiuos lūpų balzamus parsivežiau vėlgi iš JAV. Dėl to verkia širdis, nes jiems pasibaigus jų Lietuvoje rasti turbūt negalėsiu :(. Taigi rodau ir jums:


Iš eilės : "honeysuckle honeydew" ir "summer fruit"





Kaip matot jie pačios mieliausios formos pasaulyje. Beje kvepia jie taip pat pasakiškai ;).

Šiandien turbūt tiek ;) Iki rytojaus!

Komentarų nėra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...