2011 m. lapkričio 25 d., penktadienis

My lovely fragrance (DAY 12)

Šiuo metu mano mylimiausi kvepalai yra CHANEL CHANCE. Nebegaliu be jų eiti praktiškai niekur. Šiaip aš visada mėgau saldesnius kvapus, bet šis kvapas skiriasi iš visų. Bet prisipažinsiu, aš nemoku apibūdinti kvapų, nebent tik pasakyt ar jie saldūs, ar gaivūs. Yra žmonių, kurie gali tobulai apibūdinti kvapą, bet deja aš ne viena iš jų. Taigi ką galiu pasakyt apie CHANEL CHANCE - tai , kad tai laabai stiprus kvapas, kuris man labai patinka :D. Nelabai išsamu tiesa? Na, bet šiandien aš tik ir tenorėjau pasidalint savo šiuo metu mylimiausiu kvapu. Galbūt kada vėliau pakalbėsiu, apie savo visų laikų mėgstamiausius kvepalų penketuką ( ar kiek ten jų yra ;)).




O kokie jūsų mylimiausi kvepalai? ;)

Komentarų nėra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...