2012 m. kovo 3 d., šeštadienis

My opinion on Barry M Bold Black Waterproof Eyeliner (DAY 110)


Prieš kelias dienas minėjau, kad iš pašto atsiėmiau užsisakytas kosmetikos priemones, vieną iš jų norėčiau trumpai aptart.

Šį kartą apie Barry M Bold Black Waterproof Eyeliner.

Trumpa priešistorė:
Prieš tai naudojau AVON superSHOCK gelinį akių pieštuką, kuriuo buvau labai labai patenkinta, tai buvo juodžiausia spalva kokią tik esu mačiusi (mano akių spalva labai labai tamsiai rudai, vos ne juoda, tad su blyškesne akių pieštuko spalva mano akys atrodo šiek tiek keistai ;)), praktiškai efektas toks pats kaip su skystu akių kontūru . Ir laikėsi visą dieną, tad laikui bėgant prie jo pripratau ir naudojau kasdien, bet minusas tokių peštukų tas, kad jie susinaudoja pakankamai greitai. Taigi, šiam pasibaigus, aš vėl norėjau pirkti tokį patį, deja, kaip turbūt žinot, AVON prekės keičiasi pakankamai dažnai ir man nebepavyko rasti būtent tokio pačio juodo superSHOCK pieštuko. Aišku, nusivyliau, buvau prie jo pripratus ir galvojau kokio pakaitalo reikės jam ieškoti.


Ir tada netikėtai užtikau būtent Barry M akių pieštuką. Šiaip ši firma man imponavo tik kaip gerų blizgesių gamintoja, į kitas prekes net nesižvalgiau, bet netyčia užtikau, pasiskaičiau ir pasirodo, kad šis pieštukas praktiškai identiškas mano anksčiau naudotam AVON. Na ir jis net buvo pigesnis, atrodo kainavo 4 svarus. Tai tikrai nėra tiek jau daug, tad visgi nusprendžiau užsisakyti. Ir nuoširdžiai galiu pasakyti, kad šis niekuo nesiskiria nuo superSHOCK pieštuko, gal net yra geresnis. Išsilaiko "nepajudėjęs" visą dieną, spalva identiška, na naudojasi pakankamai greitai, bet iš esmės esu labai patenkinta. Ir jei nenorite naudoti skysto akių kontūro (dažniausiai jį naudoti pakankamai keblu), bet norite gauti tokį patį efektą su akių pieštuku, tikrai rekomenduočiau išbandyt vieną iš mano minėtų akių pieštukų ;),


P.S. Pastarosim dienom jaučiu šiokią tokią demotyvaciją dėl blogo, nežinau kodėl, tad reik man truputį atsigauti ir atgauti entuziazmą.


2 komentarai:

Vaiva rašė...

Sveika. Skaitau vos ne visus šio blog'o pranešimus ir ar galėčiau paklausti VISAI ne į temą?:D

Aš kol kas tik aštuntoje klasėje, bet man labai įdomu, kokius egzaminus laikei ir kaip pasisekė. Studijavai ekonomiką, mane tai visai traukia, bet nežinau.... Jau stojant į gimnaziją man reikia rinktis: Realinę ar humanitarinę kryptį. Aš dabar labai dvejoju ir norėčiau sužinoti viską apie egzaminus, asmeninę patirtį ir t.t. Aš LABAI atsiprašau,kad rašau visai ne į temą, bet būtų labai įdomu. Ačiū.:)

Rūta rašė...

Viskas gerai ;) gali klausti ko tik nori ;), nesvarbu kokia tema įrašas. Nusprendžiau skirti šiandienos įrašą atsakymui ;), nes pati kažkadą galvojau pasidalinti egzaminų patirtimi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...