2011 m. gruodžio 27 d., antradienis

Pillow pet panda (DAY 44)



Taigi truputį apie Kalėdines dovanas. Kadangi šiemet kaip jau minėjau nieko nesitikėjau, dėl tam tikrų pastarųjų ivykių, buvau mielai nustebinta gavusi mielų dovanų. Pirmoji ir džiugiausia tai - gyvūnėlis-pagalvėlė-panda, šiaip skirta vaikam, manau, nuo kūdikio amžiaus iki kokių šešių metų, bet aš jos užsimaniau, nes man ji pasirodė tokia miela, kad negalėjau jos nenorėti. Na juk kartais reikia suvaikėti :). Dar gavau visokių kvepiančių muilų ir šiaip vonios reikmenų ir dėl to taip pat labai džiaugiuosi, nes pati turbūt neleisčiau tam pinigų. O ir likusios dovanėles man labai patiko, turbūt visko nevardinsiu, bet tik norėjau pasakyti, kad labai miela gauti kažką, kai visai nesitiki. Na, o didžiausia dovana vis dar keliauja iš už Atlanto. Tačiau tikrai nepameluosiu sakydama, kad labiausiai per šias šventes man patiko buvimas su visais artimaisias, nes kažkaip susirenkam ne taip jau ir dažnai, nors Kaunas juk netolimas. Taigi šis įrašas turbūt paskutinis susijęs su Kalėdomis, nes ir taip apie tai bambėjau visas pastarąsias dienas.

Na, o šiandien tokia keistoka diena, nes ilgą laiką kažkaip jaučiausi nelabai gerai, bet vakare visgi sugebėjau išlysti į lauką. Man patinka, kad jau kurį laiką turiu naują draugų kompaniją, su kuria visada smagu leisti laiką, nors šiandien tik pasėdėjom ramiai ir planavom Naujuosius. Tik didelė, kvaila ir amžina bėda, nežinau ką reikės apsirengti ;DDD. Bet dar turiu kelias dienas sumąstyti.

Komentarų nėra:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...